Friday 8 April 2011

endon kena tipu!!



huhuh lawak.....hari tu time keluar dengan kawan-kawan ,aku ngan kawan2 shoping la at pavilllion...dah puas shoping kitorang berjalan la kat b.b plaza lak....bila sampai je kat b.b plaza, kitorang pusing2 nak cari kedai kasut al-ihsan.

Tengah pusing-pusing uh..,keredit aku lak low...
awek dah bising lama tak reply mesej,
so pergi la beli topap sampai kat kedai topap tu..tetibe aku terdengar sorang endon nie mara-mara
aku pon nak tau la kenapa indon tu marah-marah....an tetibe je lak terpekik-pekik kat kedai uh.....

kebetulan member akupon tengah usha2 enset kat situ. so aku ask la member aku nie."asal dengan endon tu fik"?member aku cite dari mula endon tu datang..
cam nie.aku ingat tak ingat la. sbb da lame berlaku an..tak silap aku,first endon tu datang dia tanya 1 enset tu harga berapa?cina tokei tu ckp harganya RM 850.endon tu pakai enset N9 yang terbaru jugak la..
tapi tu yang slek nye.endon tu minat kat 1 enset nie, tak silap SONY VIVAZ la kowt..so nak trade in la..
endon tu hulur la enset N9 dia..cina tu pun ambik, dan mcm mane cina tu cakap "Ni handphone china, tak laku untuk jual"..nak tahu kenapa endon tu mengamuk??hahaha yang aku tahu endon tu beli N9 "china" kat kedai tu jugak enset .tu yang die mengamuk habis...huhu salam..

No comments:

Post a Comment